Kızlar doğum yapalı 2 hafta oldu sezeryan oldum ilk hafta kanamam normaldi 1 hafta gelmedi bugün öyle şiddetli bir kanamam var ki bildigin sobanın kurumu gibi simsiyah geliyor üstelik çok halsizlestim ayağa bile kalkamıyorum berbat geliyor durum Normal mi degilse esim gelince acile gidecegim😰😟