merlin_hypatia Yardımlarınıza ihtiyacım var Gece düşmeyen ateş sebebiyle hastaneye geldik yatış verildi beyaz küresi düşmeye başladı yaşayan var mı süreç nasıl olur kafayı yicem düşünmekten
nurelem merlin_hypatia çok geçmiş olsun canım gribal enfekayon felan mı var acaba, benimde düşerdi doktor yüksek olmasından iyidir korkma derdi
Mom44454 merlin_hypatia gribal enfeksiyon vs de oluyormuş bu durum bizde aynısını yaşadık doktorum çok normal dedi içiniz rahat etsin isterseniz bir hafta sonea falan sağlık ocağına test verip baktırabilirsiniz dedi
Mom44454 merlin_hypatia benim bebeğimde 9 aylık dış kulak iltihabi var bizde düşmeyen ateşle gitmiştik iyi sonuçlar alırsınız inşallah
Prens0205 merlin_hypatia arkadaşıma sordum da enfeksiyondan kaynaklıda olabiliyor kötü düşünmesin hemen dedi grip olunca bile düşebiliyor dedi
Baloglum93 merlin_hypatia kafaya takıcal bişi yok ki ilaçlarını kullanın vucudun un bi yerinde enfeksiyon var veya virüs de olabilir (korona demiyorum) vucudu şuan savaşıyor zaten