Asafecrin valla bize tedavi falan yapmadılar. 12 günlükken tam şeyinin üstünde sol tarafta bi şişlik olduğunu farkettim. Ertesi gün doğum yaptığım hastanede çocuk doktoruna götürdük. Ultrason istedi. Sonra çocuk cerrahisine yönlendirdi. Sonra orda işte doktor baktı hemen ertesi güne ameliyat dedi. Ben neye uğradığımı şaştım. Çünkü hiç kasık fıtığı duymamıştım. Neyse bastırınca içine giriyormuş. Bastırdı içine girdi. Ne zaman çıkarsa yine ameliyat eninde sonunda dedi. Neyse biraz kaldi öyle heralde tekrar çıkmaz diyoduk. 35 günlükken falan hafiften biraz daha şişlik belirlemeye başladı. Yine aynı doktora götürdük. Fıtık orda var dedi mecbur ameliyat gerekli dedi. Ameliyat olmadan düzelmez dedi. Neyse 2 gün sonraya ameliyat sırası verdi. Gece 4 ten sonra ac kalacak dedi. Öğlen 12 45 te ameliyata girdi 1 30 da cıktı. Çıktıktan 2 saat sonra emecek dedi. Bebek olduğu için ameliyatı anlamadı ama açlık kısmı durdurmak zor oldu. Emzirdim bi sorun olmayınca 3 saat sonra taburcu olduk. Yarası çizgi gibi bişey geldiğinde kapalı bile değildi. Kendisi iyi olacak dedi. 20 dk ameliyatsa 20 dk da uyanması sürüyor. Uyanmadan ameliyathaneden cikarmiyolar zaten. Basit bi operasyon ama insana kaygısı yetiyor. Aslında ne kadar küçükse o kadar basit geçiyor uyanması falan ama bebek olduğu için bize zor geliyor