Bebek0707 Kızlar tek tek cevap yazmayım.Hepinize buradan topluca yazayım.Bebeğim birkaç gündür günde 4,5,6 kez kaka yapıyor.Sizce normal mi
Merve-eee Bebek0707 Endiselendirmek istemem ama kivami evet civik oluyor bir turlu ishal mi drgil mi karar veremezken birinde kakayi yaparken kucagimda ustumden sizdi resmen bacaginsan aşağı kaka artik doktor onun fotosunu gorunce getirin isterseniz dedi. Enfeksiyon cikmisti 2 aylikri o zaman. Hani cidden ishal m8 degil mi 10 gun karar veremedik… ates vs. Olmayinca oanik yapmayalim dedik ama oyle oldu iste 5 6 7 defa yaptigi oluyordu… gecmis olsun