ESERALY27 hayır ateş düşürücü vermeyi öneriyor doktorlar 38.5 derecenin altında iken. Eğer ateş düşürücü verirseniz vücudun, savunma askeri olan lökositler ateşle mücadele edemez ve bağışıklık kazanamaz. Sürekli elinizle yemek yedirdiğiniz bir bebek kendi yemek yiyebilşir li? Hayır. Vücuduna izin verin bebeğinizin. Ustunu hafifletir, oda ısısını biraz düşürün. Soğuk uygulama yapabilirsiniz ki bence ona bile gerek yok. Eğer 38.5 geçerse ilaç verirsiniz