hanımlar postlarda göruyorum genelimiz cocugu sallamaktan yorulmus.ben de öyleydım otomatık sallama aparatı alana kdr ☺️1 yasına kdr onla buyuttum rahatlık .sallamaya alısır dıye korkmustm ama 13 aylık suna kendı ıstemıyor ztn sallamak .ben bazen cabuk uyusun dıye sallıuorum o ayrı.