Ela3009 Canim benim bebeğim de 10 aylık geçen gün aynı dediğin gibi sağ gözünde sulanma ve çapaklanma oldu göz doktoruna götürdüm iki gün önce doktor göz yaşı kanalı tıkanıklığı dedi , netira diye bir damla verdi ve göz masajı tarif etti onu günde 100 defa yapmam gerekiyormuş eğer 1 yasına kadar geçmezse ameliyat olacakmış tıkalı kanalına tüp takılacakmış insallah geçer 🥺