Sinif177 hmm.sadece siz mi yoksa aile içinde de varmı.bana da test yapılmadı eşimde vardı zaten aynı evin içindeyiz ve tüm semptomlar oldugu için bebegım ve banatest yapma geregı duyulmadı.ilaç verdiler ama dedıgım gıbı emzırdıgım ıcın kullanmadım.düzelme degıl de hastalıkta ilerleme olursa ilaçlara muhakak başlamam söylenmişti