Annelerim,
Gün için de 3 saatte bir sağım yapıyorum fakat her 3 saatte 30 40 ancak çıkıyor sütüm o denli az. Ben her sağım yaptığım biberonu süt poşeti ile buzluğa atıyorum ama bir öğün için 3 4 poşet birden çıkarmam gerekiyor. Onun yerinr 24 saat içinde sagdigim sütleri gün sonu biriktirip öyle koysam buzluğa en azından 1 öğün olmuş olur yapabilir miyim bir zararı var mıdır