Merhaba anneler. 5.aya giricek kızım anne sütü artı mama içiyor en basından beri plihps avent cam 120cc biberon kullanıyorz artık içtiği cc miktarı arttı hem de alıştırma bardaklarımı nasıl oluyor bilmiyorum da bana fikir verirmisiniz nasıl bi biberonla devam etmem lazım?