Betull Merhaba güzel anneler Size birley danısmak istiyorum 11 aylık kızım var ve bi kulagı acık biraz kıbrılıyor sürekli daha cok acılıyor biraz kepce gibi kaldı sonradan düzelir mi bilmiyorum 😢 bant takıyorum ama gece cıkarıyor mutlaka gündüzde aynı sekilde napıcam kızlar sizinde basınıza gelen var mı ? Önerisi olan daha sonradan düzelir mi acaba ?
Nisssan Betull ona care yok malesef sizin yine ilerde caresi var benim kizimin kulagi birinden kucuk boy farki var sukredin.
Betull Nisssan tabikide şükrediyorum ama kıyamıyorum acıyodur diye düşünüyorum yoksa kepcelik cokta dert değil ben sadexe ilerde keske dememek için danısmak istedm sizde sükredin en azından kulagı var hersey Allahtan 🙏🏽
Nagis Benimde ayni canm halda kıvrılır bant şapka pekce kuallak bandı hep ciktilar oyuzden sağlık lılar artk kafaya takmiyorum