___sonbahar___ Bu ay hic kg almamis hatta 200 gram vermis sadece meme veriyordum artik 4 ay ek gidalarindan ufak ufak vericem cok hareketli ondan mi acaba :(
Eslemmomy ___sonbahar___ kaç kilo doğdu canım biz mesela 2400 doğduk 6100du 4 aylıkken bana az geliyor ama bebeğin küçük doğmuş bu kadari çok iyi diyorlar
elfozyil ___sonbahar___ canım bizde 3505 doğduk 6 Kg idi son ayda 300 gram almıştı doktora gittim tahlil yapıldı. Mama başlattı gün içerisinde bir iki kez veriyorum bol bol emzirme yapıyorum biraz toparladık gibi. Vermesi de normal değil senin yetmiyor olabilir doktora gitmeni tavsiye ederim