Mazan Merhaba güzel anneler 2 ay 20 günlük bebeğimin gözünde nokta gibi kırmızılık oluştu nedeni ne olabilir başına daha önce gelen var mi?
DilanG Mazan aynısı bende de var anlamadım nedenini endişelendim biraz ben de ama eliyle gözünü çok kasıyordu tirnagiyla kendi mi yaptı anlamadım
mutialp Mazan oğlum 2 aylık aşısında çok ağlayınca olmuştu. Hatta baya kanlanmıştı. Ama doktor geçer dedi 2-3 güne geçmişti. Siz takipte olun yine de.
poncikannesimlk Mazan eliyle kendisi yapmış olabilir canım bizim bebişte dişleri kaşındıkça ağzına götüreceğine gözüne götüyorüyor parmağını sokunca o da kızarıyor büyük ihtimalle sizde öyle olmuşsunuzdur geçmiş olsun
Baloglumdoruk Mazan bizdede sürekli oluyor o Bi sağ Bi sol değişiyor doktora sordum ellerini sürekli gözüne atıyorsa ya enfeksiyon kapıyor yada tırnağıyla çiziyor dedi damla verdi kırmızılık oldukça damlatıyorum şimdi geçiyor 1 2 güne
MuhammedMusa Bizde de oldu bir ara uyku düzeni bozulmuştu uykusuzluktan kanlaşmıştı beş altı güne geçti merak etmeyin geçer sizinki de ☺️
Mazan poncikannesimlk Baloglumdoruk Mazan DilanG mutialp ayyy çok teşekkür ederim güzel anneler tecrübesizlik başa Bela korktum bir an çok oynuyor gözleriyle elleriylede yapmış olabilir 🤩