Aysemcan Bebeğin için en iyisini sen düşünürsün. Ki formül süt 1860 lı yıllardan beri var ve çoğu bebeğin hayatını kurtardı. Ne diye hala sağlıksız derler anlamıyorum. Sütüm yok ya da yaralarım çok, emziremiyorum, aç bırakamam. Formul en iyi en sağlıklı tercih anne sütünden sonra. Şekerli su mu vereyim onların yaptığı gibi? Kaldı ki yıl geçtikçe formulleri yenileniyor. Organik sertifikaşı öama da var piyasada. Mama alan bebek sağlıksız bebek değildir. Genetik faktörlere çok bağlı. Ben 2 yaşıma kadar emmişim, kardeşim mama, ama ikimiz de çok sağlıklıyız hasta olmayız. Kızım doğduğundan beri mama, yeğenim anne sütü, kızım hasta olmaz fakat yeğenimin hasta olmadığı gün yok. Eşimi söylemiyorum bile yaklaşık 4 yaşına kadar emmiş, kaynanam övünür de övünür bununla, iş hastalığa gelince 2-3 ayda bir hastalanır, ve kızım ile bana da bulaşmaz 🤷🏻♀️ Böyle karşılaştırılmalar evet yapılmamalı ama artık cıvkını çıkarıyorlar. Anne sütü alan bir bebeğim formul alan bir bebekten farkı yoktur. Zaten anne sütündeki antikorlar da emzirmeyi kesikten 4-12 aya kadar etkili zaten. Sana hayat boyunca bağışıklık vermez.