Yusufbetul Kızlar yeni doğum yaptim normal doğum ama dört dikisim var dikislerim de yanma oluyor cok kötü sizde nasıl oldu iyileşme belirtileri nedir benimki neden bu kadar yanıyor
Enda Yusufbetul eczanede normal doğum yapanların dikişleri için toz satılıyormuş o hemen iyileştiriyormuş ben sezaryan doğum yapmıştım bunu normal doğum yapanlardan duymuştum
Cagla Yusufbetul canim ilk 1 hafta kadar küçük tuvaletimi yaparken cok yanıyordu dikislere geldigi için benimde 4 dikisim vardı . Normal yani. Daha sonra geciyor. Her tuvalete cikmanda sürekli yıka ve guzelce kurula. Insallah bi an önce geçer.
Brglbray İyileşmeye başlayınca da kaşınma oluyor gıcık oluyordum o kaşınmaya 😑4 dikişse iyi az bence çabuk toparlarsınız doktorunuzun verdiklerini ihmal etmeyin yeterli ve kuru tutun hızlı iyileşme olur sizde tahminimce😇