Svcnvebebegi Ay anlamadım gitti. 4. Ay aşısindan sonra kızım daha da huysuz oldu. Eller sürekli ağızda. Dis yerleri beyaz olmuş.. Diş mi atak mi. Aşıdan mi böyle anlamıyorum ya. 1 dakika yalnız bırakmaya gelmiyor. Delirmek uzereyim artık
_mucizemmm Svcnvebebegi merhaba biz 2 ay 30 günlük olduk ellerimiz hep ağızda salya akışı hat safhada doktorumuz dişler harekete geçmiş dedi damakları beyaz beyaz jel verdi bize sürmemiz için damaklarına sürerken o kadar çok rahatlıyor ki yavrum kaşındığı için hoşuna gidiyor alt damağımızda parmağıma iğne ucu kadar diş başı değiyor gözüküyorda zaten ama huzursuzluğumuz çok az şu aralar 🤦🏽♀️🤷♀️Bizim ki dişten kaynaklı
Deletedmom98 Svcnvebebegi ay kahroluyorum o ellerine bogazına kadar geçirip kendini kusturuyor 4 ay 2 günlük oldu üç gündür böyle suan bile öyle!! ben cekiyoruö kendi geçiriyor eldiven takıyorum gece kusmasın yatarken diye cok sinir oluyorum ya biz aşı yaptırmadık hemşireler covid olmus bende erteledim hatayda cok yogun korona cunku diş icin erken diş ishal ateş vs bunlarla geliyor bazende hic birsey olmadan pıt cıkıyor bizimkiler atakta anam dogdu dogalı bu kızım atakta
0110-ftm Svcnvebebegi bizde asidan sonra oyle olduk 4 ay 26 gunluguz biraz duzeldi ama meme reddi devm ediyor
simgelaaa Svcnvebebegi 4. Ayda benimde oğlum öyleydi ellleri ağzında huysuz 5. Ayın ortasında geçti şuan 6. Aya girmek üzere huysuzluğu geçmiş ama yine diş kaşıntısı artmış durumda öyle hop diyince çıkarmıyorlar dişlerini 3. Aydan beri ne bulursa ağzında ama yok yok 😧
Svcnvebebegi Deletedmom98 hiç sorma canım benim kızım da doğdu doğalı hep atakta. Bu aralar daha da arttı
Svcnvebebegi 0110-ftm benimki de aynı. Aşıdan sonra bir tuhaf olsu çocuk. Inşallah çabuk geçer bu dönem
serapalp Svcnvebebegi ikiside maalesef çok çektik. Diş çıkarmaya hazırlık salya artar el ağızda hep ama atakla birleşince tam bir kaos
Esmataha Svcnvebebegi atak haftasındasınız büyük ihtimalle canım. Diş etleri de sertleştiği için iki kat huzursuz oluyorlar.
Yenibebek_yenianne Svcnvebebegi Canım bizim de öyleydi 4 ay 5 günlük bugün dişi çıkmış. Yakındır sizin de.
_mucizemmm Svcnvebebegi tam çıkma olayı yok ön hazırlık dedi doktor ilerleyen aylarda çıkar dişler dedi bakalım 🥰