aLmisMomSs Merhaba hanımlar bebeğim 6 ay 1 haftalık oldu. Biberon yenidoğanken aldığımız 0 olandan bir kaç yerde Emzik ucu değişmeli diye yazı gördüm. Deneyimli anneler nasıl olmalı emzik ucu? Ve dün e bebek civile baktım resmen ne biberon ne de emzik var
Lina1205 aLmisMomSs bizde civilden aldık ayını söyledik öle verdiler bize siz orda sorsanız yardımcı olurlar
Rabisss aLmisMomSs ebebekte indirim var bende bulamadım Kütahya’da y kesim 🤦🏼♀️ 6 aya kadar tek delik geldiyseniz birden büyütmeyin çocuk zorlanabilir. 3 delik alın sonra 4 delik ve y kesime geçebilirsiniz.
pelinsss aLmisMomSs avent biberon kullanıyorum, doktora sorarak 3 aydan sonra 2 delikli olana geçtim. 6 aydan sonra 3 delikli olana geçerim. 3 ayda bir büyütmek gerekiyor sanırım. Sıkıntı yaşamadım daha çabuk bitirdiği için rahatladım valla
aLmisMomSs Lina1205 biberon sadece iki tane vardı onlarda cam yenidoğan 🤷🏻♀️ Erzurum’da öyle kısıtlı ki bebek mağazaları