Rbahadir yok canım ne ilaç yada başka birşey vermedı çocuk memeyı daha iyi emmeye başladı hiç bir sorun çikmadı doktor anlatmasına göre kesilmese daha çok sorun olabileceğine söylemiş bazı insanlar 30 yaşına gelıyrlar kesiyorlar ama ozaman ameliyat gibi düşün oluyor oyuzden bebekken daha iyi yani bir sorun olmadı içini rahat tut sadece iyi bir doktor şart çünkü devlete götürdüm zaman YÖK ameliyat hane alıcakları YÖK bayıltacaklar ne saçmalık dedim özele götürdüm kucağımda tutum baktım bir kaç saniye içinde biri herşey