Mom626363 Kızlar 5 aylik bebisim etrafi izlemeyi cok sevdigi icin emmiyo meme reddi yasiyoruz acliktan agliyo gene emmiyo gogsumde sut birikiyo gece uyurken emzirebiliyorum bi tek. Neyse gecen gece emzirdim ama hala gogsumde agri vardi gogsumun bi kismi bosalmis bi kismi semsert ve kizarmis pompayla sagdim sicak dus su fln tuttum emzirirken o bolgeye masaj vs yaptim cozulsun diye yok tas gibi duruyo acile gitsem bakarlarmi cok agri yapiyo
Yagmur46 Mom626363 genel cerrahi bakıyor canım, ultrasonla bakarlar, iltihaplı bölgenin durumuna göre ilaç yazar ya da ( inşallah gerek kalmaz da) cerrahi operasyon gerekebilir. Çok geçmiş olsun ❤️
Happygirl8 Mom626363 düzenli aralıklarla boşalt çok ödem varsa soğuk uygulama yap.. Reçete : Madecassol merhem (günde 1 2 kez meme başı ve etrafına sürülmeli) İyileşmezse genel cerrahiye git 🙂😃
Happygirl8 Mom626363 aslında fifex 400 mg 5 tablet bu da reçete ediliyo ama antibiyotik olduğu için doktor yazmadan vermez eczane 🙂😃
Deletedmom_29 Mom626363 çok kötüydüm.bir hafta önce post açmıştım tarakla tara dediler burada. Bi denemediğim o kalmıştı çok şükür iyi geldi siz de bir deneyin. İlk başta rahatlatıyor hemen geçmiyor ama eninde sonunda geçiriyor. Doktor olarak genel cerrahiye gidilir ben gitmedim
Tb81 Mom626363 ben sağlık ocağına gittim orda ilaç krem yazdılar geçmeZse genel cerrahiye git dediler canım. Sağlık ocağına gidebilirsin o yüzden