Merveaaa Benimki de 10 aylık yok doğduğu günden beri uyku yok…. Atak dedik, diş dedik, o dedik, bu dedik yok yok yok…. Uyumuyor ya uyumamak için inanılmaz direniyor ve uykudayken kendini uyandırmak için her şeyi yapıyor. Güzel uyumadığı için hep huysuz, mutsuz…. Artık psikolojim bozuldu destek almayı düşünüyorum.