Urasseyma3 Dun dogum yaptim bebegimi kuveze aldilar 33 haftalik erken dogum oldu bugun arayip kan degerinin yuksek oldugunu soylediler sevk edilicek bu durumu yasayan anneler varmi bilginiz varmi bu durum hakinda
Cinarrr Urasseyma3 çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah. Kan değeri yüksek derken çok genel birşey olmuş hangi değeri yüksek bilgi verilmedi mı