Sedagokcen123 Arkadaslar bız bugun 33 gunluk olduk bebegım yesıl kaka yapıyor kokusuda degısık biraz sizce normal mı Bu durum???
Meriwa Sedagokcen123 üşütmüş olabilir cnm doktorunuzla veya aile hekimindeki ebeyle görüşün bide anne sütümü sadece yoksa mama da varmı
Betss1 Sedagokcen123 benim bebeğim de yeşil yapar ara ara. Yediklerimiz ile alakalı, yani bir sorun yok 😊
Betss1 Sedagokcen123 dediğim gibi benim bebeğim de 43 günlük ara ara yapar Allaha şükür de bir şeyi yok 😊