Miss Sağlık ocagina gitmiştik topuk kanı için anne sütü arttırıcı damla verdi kız bana hem gazda gideriyomus daha kullanamadim alıp faydasını gören varmı bebek için de d3 verdiler 15gün sonra kullanmak için
Mltmlrn Bana da dr Bestlak diye bir damla verdi takviye edici gıda yazıyor üzerinde günde 3 kere suya 20 şer damla koyup içiyorum ama herhangi bir artma söz konusu değil sanki..bi fark olmadı gibime geliyor
aybik canım sana promalt önerebilirim anne sütünü arttırıcı özelliğini herkes biliyor galata ve kurabiyesi var e bebekte tavsiye ederim lezzetli işede yarıyor