hemsirebiranne Tugba6336 e bebekte oioi slikon önlükler var çok kullanışlı hemen yıkayıp beklemeden kullanabiliyorsun onu dene :)
Betull Tugba6336 merhaba kendim yedirdiğim zaman oioi markasının silikon önlüğünü kullanıyrm cok pratik yıkaması vs kızımın kendisinin yemesinede izin veriyorum ama onun için ek önlük almadım genelde sonrasında banyoya gidiyoruz
AslanDeniz Bende arkası muşambalı onu havlulu var hem boyundan ayrıca belden bağlanıyor baya büyük 15 tane falan almıştım anca yetıyor . Ama suan e bebekte satılan slıkon mama önlüğü var oda çok güzel elde bulaşık yıkar gıbı yıkıyorsun yada siliyorsun ondan almak ıstıyorum zira bıktım mama önlüğü yıkamaktan 😊
Tugba6336 AslanDeniz Evet o silikon önlüğü alacam zaten yanında kollu önlükte mi alsam diyorum bilemedim gerek var mı
hemsirebiranne Tugba6336 blw yapıcaksan çocuk döke saça yiyeceği için kullanman iyi olur sana daha az iş çıkar :)
Dlkekn Tugba6336 kesin al kuzum biz de ek gıda ya geçtik silikon iyi de bebeklerin eller kollar durmadığı için heryeri kirlenio ben dün gece sipariş verdim indirimden
Tugba6336 hemsirebiranne ya o zaman ikisi de mi alayım acaba daha ek gidaya geçmedik blv kaçıncı ayda yapılmaya başlanıyor