ezgigksn 15 gün kullandım. Kabızlık yapmaya başladı gün boyu yapmıyordu gece 2 gibi yapıyordu çok ağır kokusu ve kaka renginde damladan kaynaklı kırmızı pütürler vardı. Doktor değiştirdi. Ferrum yazdı şuan onu kullanıyorum onuda kusuyor midesini bulandırıyor. Bakalım duruma göre yine değişim yaparız. Yan etkilerinde olası diye geçiyor zaten. Sizde aile hekimine deyin değişim yapın.