Bisaniyebakarmisin O 1 saatte yemekleri yap gerisini sal gitsin yapacak bişey yok bebek bu mecbur peşine koşacaksın. Benimki daha 7.5 aylık ben de hiç yalnız bırakamıyorum en iyi ihtimal yere bırakıyorum kanepelerin altına giriyo ben odadan çıkınca ağlıyo. Hafta sonu yasakları da geldi, eşin bakar sen işini yaparsın. Biz hafta sonları yapıyoruz genelde karantinadan dolayı.