Gizemm1 canım bize ilk aydan sonra 4-5 saate kadar uyandırmayın dedi doktor geceleri. 1,5 aylıkkende artık uyandırmanıza gerek yok beslenmesi iyi acıkınca uyanınca emzir dedi. Bu tamamen senin bebeğinin gelişimiyle alakalı. Benden 1 ay sonra görümcem doğum yaptı doktor bu çocuk aç 2 saatte bir emzir mutlaka hasta olur dedi. Onun gelişimi çok yavaş ve biz 3 farklı doktora gidiyoruz görümcem bizim gittiğimiz 2 doktorada gidiyor hepsi aynı şeyleri söylüyor.