Oğlum 4.5 aylık ve cumartesi kan damlasını verdim sorun yoktu pazarda verdim ve pazardan beri ishal oldu 2 gündür vermedim ama hala geçmedi 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama susuz kalır diyede endişe ediyorum başına böyle bişey gelen oldumu ne kadar sürede geçti