yagmur19_ Nuryalcndag kaka testi yaptırdık biz enfeksiyon iltihap vsr mi diyr bakıldı bir sey çıkmadı gaita alerji icin yaptir dedi. Tam biz de anlayamıyoruz var mi yokmu süt ürünleri tuketmedigimdede ayni cocuk 2. Hafta gaz sancisi başladı ondan beri böyle
Edanurada Esilyaa Emiyo gazını çıkarıyorum sonra Kusuyo baya bi ardında hıçkırık ilaca da alıştırmak iyi olurmu bilmiyorum çok yorucu anne olmak
Esilyaa Edanurada sürekli vermiyorum tabi mesela tam dışarı çıkacakken ya da dışardayken tutuyor o zamanlarda veriyorum
Ebru-isil Edanurada yok canım vermiyorum doktor d vitamini olarak yazdı aynı zamanda probiyotik olduğu için.
turansmom Edanurada ben kullaniyorum canım bağırsak düzenleyici oldugu için birde metsil veriyorum tek başina gaz cikarmaya yardımcı olmuyor çünkü. D vitamini olarak da ocean d verdi doktorumuz ikisinide kullanıyorum da biogaia pek bizde işe yaramadı🤷♀️