Kızlar 4 bucuk aylık kızım atak haftasını hesaplıyorum bitmesine rağmen iki üc gündür geceleri o kadar cokk uyanıyor ki artık sayamıyorum uyandıgı gibi tekrar uyumaktada zorluk cekiyor şuan mesela ayagımda sallıyorum kendim daha hiç uyumadım cok zorlanıyorum 😔 ve birde bugün sabahtan beri ara ara hapşırıyor ve hırlaması var gibi ve gaz cıkartıyor alttan sürekli acaba hasta mı oldu ki napmam lazım böyle olan varmııı