NurcanDemiray canım ben bugün tekrar götürdüm doktora ventolinin buharla kullanilanini verdi , bana kalırsa sen de buhara devam et çünkü doktorum en az bir yas öncesi bu tarz ilaçları uygun bulmadığını söyledi. Umarım bronşit değildir. Bana da ilk bronşit demişlerdi alakası bile yokmuş. Insallah iyi olurlar , insan çok üzülüyor 🙏🙏