1 ay sonra 1 yasinda olucaz ama simdiden araştirmalara basladim . Emiyor zaten ek gida alimida iyi durumda illaki normal sut (inek sütu) vermelimiyim o sutede ihtiyaci varmı . Yoksa formül mamami vereyim vitamin ihtiyaci icin . Yoksa ikisinede gerek yokmu .fikirlerinize ihtiyacim var