Merhaba güzel anneler . 4 aylık bebegim var ve 5 aylık olduğunda işe geri dönüyorum.
Anne sütü veriyorum ama bu ara sütüm azaldığı için günde 1 ya da 2 kez 90 cc mama veriyorum. İşe başladııgım zaman ne yapacagım kafam çok karışık. Bebeğime annem bakacak .
Ek gıdaya ufaktan başlamalı mıyım.? Formül mama ve sağdıgım süt ile devam mı etmeliyim ?
Deneyimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 🌸