Bsecill Bittersever 85 c cup benim yeni inci kullanıyorum 1680 kodlu olan çok iyi ben çok memnunum 1640 kodlu olanda güzel ana 1680 daha güzel toparlıyor
rike-nile-aro Bsecill Bende onu kullanıyorum 5 yıldır hiç bir problem yaşamadım başkada bir markaya geçmeyi hiç düşünmedim
rike-nile-aro Bittersever yeni inci kullanıyorum ben 5 yıldır falan 90 c cuptu benimde hamilelikte 100 oldu emziriyorum hala 100 kullanıyorum denediniz mi bilmiyorum iç tarafında silikon tutucular var kayma vs yapmıyor ve boş cup isterseniz görüntüsünde atabilirim
Bsecill rike-nile-aro evet gerçekten çok iyi bozulma yada tel çıkma hiç yaşamadım ben çok şükür 4-5 sene ömce aldığım sütyen sapasağlam duruyor
AlpEfem Benim göğüslerim de cok büyük doğumdan sonra daha da büyüdü ayni sorunları yasıyordum berlei küçültücü mucizevi sutyenle tanıştım suan çok rahatim hem küçültüyor hem rahat hemde sırt omuz ağrısı yapmıyor deneyin pisman olmazsınız.
sonsuz17 Olric11 valla ya keşke büyürse emzirince büyür dedim azıcık o da 75 ten 80 e oda iyice doldurmuyor sıkmasın diye takıyorum millet az laf etmedi sütün mü olur bebek mi doyar diye aşırı takıyordum bıraktım
Olric11 sonsuz17 valla canım evlenince büyür dediler yok 🙃 çoçuk emzirince büyür dediler yok sütüm suan 60 cc hiç yoktu çoğaltmaya çalışıyorum yine 75 sütlü sütsüz Allah vergisi diyip artık kabullendim😅
sonsuz17 Olric11 aynen öyle Benim kızım da 14 aylık emiyor yani şu an süt yetiyor ona göğüsler küçücük göbek çıktı biraz moralim bozuluyor şu göbeğe çözüm bulamaz mısınız azıcık bir şey var Ama önceden hiç yoktu gördükçe takılıyorum zayıftım dedim göbeğim çıkmaz şimdi iyice yiyorum kilo almak için bu sefer göbeğime geldi
Olric11 sonsuz17 benim göbek sorunum olmadı basen desen ona hareketlerim var sezeryan doğum yaptım üstelik karnım hiç çıkmadı korse felan kullanmadım sanırım takıntı yapsam çıkardı
sonsuz17 Olric11 ne güzel benimde yoktu bu 2 aydır var hamur işine yönlendim kilo almak için çıktı bu sefer 😒 bende sezaryen korse takmadım
BaranAleyna Bittersever biraz geç gördüm ama size kom markası sütyenleri öneririm hem mağazalarda deneyip alabilirsiniz hemde garantili üründür toparlayıcı özelliği de vardır iç çamasırcıda çalışıyorum 6 tanesine 450 verdiniz galiba yanlış anlamadıysam ucuz kom markası tanesi 200-300 arası ama gayet güzel bir ürün bi araştırın derim
Bittersever BaranAleyna tanesine 200 asla veremem canım 1 2 tane almak istemiyorum günlük değiştirmek amaçlı 6 adet aldım hepsinin teli çıktı
Bittersever BaranAleyna daha makul fiyatlı önereceğiniz bir ürün var mı kakin askılı olursa ince olunca taşımiyor maalesef