Fundacenet benimki ilk ay sadece 800 gram almıştı ilk günler kilo kaynı olduğu için, ben 2 saatte bir besliyorum en geç doğduğundan beri şu an 1 ay 29 günlük ve doktorum gece beslenmesini 3 saate çıkarabilirsin dedi sonra atak haftası vs başladı memeye düştü saat başı emdi falan derken mümkün olmadı hâlâ en geç iki saatte bir emiyor perşembe günü 2.ay kontrolü var bakalım ne diyecek merak ediyorum