Alya34 23082020 biz 17 aylık olduk baba oğul uyudu bende uyku yok ah ah o kahveyi icmiycektim hep böyle oluyor 🙃
Asellimm 23082020 Valla ne tutuldu bilmiyorum ama güncelleme geldi bizim kıza ayağıma aldım koltuğa doğru yattim artık uyurum burda heralde 🙆 Sabahta ayağa kalkamam kesin
Seda5959 23082020 3,5 aylığız saat 10 da yatırdım biraz önce karnını doyurdum gazını al bez değiş biraz salladım beşikte mışıl mışıl yine uykuya geçti çok şükür darısı başınıza 🙏
Asellimm Seda5959 Her yerde söyleme canım nazar değer Allah korusun 😊 5 aylığız 9da bile gece uykusuna geçtiği olurdu ama şu an bu saat oldu uğraşıyorum
Ipektosunanasi Asellimm 2 saattir bende aynı modda koltuktaydım neyseki artık ikimizde yatağımızdayız darısı başınıza..iyi geceler 🌸🌸🌸 3 ay 6 günden selamlar 🥰
Seda5959 Asellimm evet yaaa gerçekten bazen söylemeye bile korkmuyor değilim ama arada uyumama inadımız oluyor daha tam düzeni oturtamadım ama gece çok iyiyiz şükürler olsun inşallah değişmez huyumuz🤗🤗
23082020 Ebruesraaydin tamamen doyduğumdan emin ol bide gaz ilacı ver kuzum sağlıkla büyüsün inşallah