Mom44 GizemElf tulum şeklinde var oğlumun çok memnunum sıcak tutuyor kaliteside iyidir hm ürünlerinin
GizemElf mom0989 bizde aldık inşAllah memnun kalırız 3-4 kalmamıştı 4-5 yaş aldık normalde kızıma 3-4 herşeyi alıyorum biraz büyük olsa da inşAllah çok büyük olmaz
mom0989 GizemElf bizim ki 2 yaş ama 15 aylık kızıma tam oluyor. Bir tane içi tüylü hatta yünlü gibi tulum almıştım 2 kere giydi sıpa doğduktan sonra bir daha sokamadım sıcağa gelemiyor çok
mom0989 GizemElf 😂 çabuk büyüyorlar hiç birşey olmaz canım. Çocuğun yediği helal giydiği haram derler ( o yüzden ben her gördüğümü alıyorum annemler kızıyor ama içim gidiyor 🙄)
mom0989 GizemElf ben satamıyorum ya 15 aylık 3 tane büyük hurç topladım ütüledim kaldırdım. Hepsi yepyeni. Nereden satıyorsun ?
GizemElf mom0989 ürünlerini öne çıkar yapıyor musun canım, benimde önceden alan yoktu artık alıyorlar çok şükür
Filizderit GizemElf biz avmye gittik oyle aldik cnm gayet guzel cok begendim ben zaten herseyimi cogunluklq ordan alirm