Off benimde sorunum. 2,5 aylik. Yaklasik 1 aydir yuzustu istiyor. Sirtustu koydugum gibi uyaniyor. Ama yuzustunde daha rahat ve uzun uyuyor :/ iyi mi kotu mu karar veremiyorum. Kafasini dondurebiliyor ondan yana cok korkum yok ama farkli sebeplerden dolayi bi sıkıntı oluşur mu. Yok iç organlar sarkarmış yok yetişkinlere bile iyi değilmiş :/ napcağımı şaşırdım. Kontrol gününü bekliyorum soracağım