Baharas Kızlar 6ay 4gunluguz mamayı 2 numaraya gecıcemmı bıde 1numarayla karıstırın once ole verın dıyolar nasıl yaptınız?
KahramanAnne Baharas ilk defa duyuyorum karıştırıp verildiğini bence hiç gerek yok. 2 numara ile devam edin.
BuketBudak Baharas benim evde 1 numara mamam kalmıştı onunla karıştırıp verdim. Sonra direk 2 numaraya geçtim. Doktorum önce 1 ölçek ekleyerek başla demişti. Elinde mama kaldıysa öyle yapabilirsin