Nurtensagi Arkadaslar bebegim 2 ay 6 gunluk 2 aylik olunca asi yptirdim ama herhangi bisey olamdi yani asi izi cikmadi ne kdr surede tutuyo cikiyo acaba bilgisi olan anneler.
Mom088 Nurtensagi kızım 5 aylık yaklaşık 2 hafta falan oluyor aşı yeri yara oldu yara iyileşip iz bırakacak . Bu aşının tuttuğu anlamına gelir
Seda5959 Nurtensagi 1 ayı bulur. Ben her ay sonu gidiyorum aşı için geçen ay kontrol u vardı hafif intihaplı ve kabuk şeklinde oluyor hemşire tutmuş görmek istediğimizde bu dedi . Duş aldırırken orayı liflemeye dikkat et dedi
Nurtensagi Anka06 himm iyi barim bende dusunuyodum acaba tutmamismi diye suan cunku hic biswy yok kizimin kolunda bakalim 1 ay sonra kdr