Ogretmennannee1 Merhaba hanımlar kahve makinesi almak istiyorum fakat bu iki marka arasında kaldım . Bu marka kahve makinesi kullanan varsa görüşlerini yazabilir mi lütfen 🙏🏻❣️
Onbeskasim Ogretmennannee1 bir arkadaşım yapmıştı onda kahve ve tadına bayıldigim icin evime de aldım iyiki de ondan almisim. Esim cok kahve sevmez ama onda yapınca artik kahvelerde bana eslik ediyor.
Deletedmom74 Fakir Kaave kullandım ve çok memnun kalmıştım tavsiye ederim. Şu an Arçelik 2li gri olanı kullanıyorum modelini bilmiyorum ama ondan da çok memnunum
Ogretmennannee1 Deletedmom74 yaa Beko da Arçelik le aynı üretim arcelikte baktım kahveyi yakıyor demişler 😐
Deletedmom74 Ogretmennannee1 ben hiç sorun yaşamadım çok güzel pişiriyor kahveyi. Ama fakir de çok iyi