Kızlar anlatacağım durum arkadaşımın 2 yaşındaki kızıyla ilgili . Hala konuşmuyor baba dede anne yok hiç bişi yok hiç bi iletişim çabası yok acıksa belli etmiyor susarsa belli etmiyor almanya’da yaşıyor bütün testlerini yaptırmışlar ama testlerde de herşey temiz şumıda belirteyim küçüklüğümden beri çok tv izlemiş çizgi film felan ondan mı acaba bilmiyorum şuan devlet bi eğitimci gönderiyor eve her hafta geliyor oyunlar oynuyor ama ondan da bi yanıt alamıyorlar duymasın da felan hiç bi sıkıntı yok ama niye böyle hiç bi çözüm bulamıyorlar bi de buraya sormak istedim böyle bi tecrübesi olan var mı acaba nasıl bi yol izlemeliler