EsofmanliSevketHoca Busssss Bizim ebe sadece 2. Ay aşısının ateş yapabileceğini söylemişti, şükürler olsun hiçbir aşımız da ateşi olmadı, ama sen yine ara ara kontrol et,geçmiş olsun 😉