Bebeğim icin ideal.oda sıcaklığı ne bilemedim 21,22 bazen 23 oluyir evin sıcaklığı sizce normalmi üşüyor mudur ya ben üşüyorum hamilelikten sonra kansizliktanmi sanki bebegimde üşüyor gibime geliyor gece filan bastiriyorum üstünü kendim üşüdüm icin terliyo bazen sırtı yanlismi yapıyorum kixlar 😔