Selam kızlar 8 aylık kızım her iki saate bir uyanıyor bağıra çağıra ağlıyor diş çıkarma dönemi diye düşünüyordum ama uyanınca baya aç şekilde emiyor . Ek Gıdaya geçtik ama çorba filan veriyorum da yetmiyor sanırım . İlk olarak devam sütü yada gece maması önerisi olan var mı ? Ne vermeliyim sizce ?