Merhaba hanımlar bebeğim 1 yaş 4 günlük emekleme konusunda gayet iyiyiz tutanarak bir yerlerdende gidiyoruz fakat yürüme çabası hiç yok
internette hızlı emekleyen bebek geç yürür diye bir makale okudum her işini emekleyerek halletmeye çalışıyor gelişim konusunda bir sıkıntımız yok çok şükür ama yürüme konusunda tembelliz galiba konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum sizin bebeğiniz ne zaman yürüdü?