Aybuke_ öncelikle gözün aydin canim ve sakin olmaya bak olur mu cünkü onun su an en cok sana ihtiyaci var annesi 😊 hic bilmedigi bi dünyada bi tek seni biliyo, bi tek senin kokunu taniyo ☺️
En önemli sey bebeginde sarilik var mi ? Varsa kacta ? Bunlari bilmen lazim eger sariligi varsa sık sık emzirip ve gece florasan altinda yatirmalisin canim gündüz de cam kenarinda gün isiginda yatirmalisin ki sariligi gecsin burada en önemli sey sariligi varsa eger her 2 saatte bi emzirmen lazim ki sariligi atsin ☺️ Eger sariligi yoksa aksam belli bi saatten sonra bebeginizin oldugu yerde isigi kapatin, los isikta oturun ya da televizyon isiginda eger kapatmasaniz bile bebeginiz gözlerini örtün sabahlari da gün isiginda birakin ☺️ Gece gündüz ayrimini böyle saglayabilirsiniz biz böyle yaptik 😇