Kızlar pişik için gittik doktara kalbinide dinleyeyim dedi sonra hava var bir kardiyolojiye görün dedi kardiyolojiye gittik hem delik var hemde fazladan damar var takipte kalamlım eger geçmezse ameliyat olabilir dedi varmı başına gelen nolur aydınlatın