Hic uzulme canım ben cok üzüldüm yapicak bisey yok insanin yapisiyla alakali benim sütüm cok fazlaydi akardı ama rengi rakı gibiydi beyaz olduğunu bile görmedim hic kilo almadı bebeğim ayda 200 300gr ancak aliyordu ve cok ugrasmama ragmen asla mama içmedi, yemek yemedi sadece meme. Genetik bisey bence insanın yapisiyla ilgili yapicak bisey yok ceviz findik fistik ye bol bol hatta doktorum sutun miktarini arttirabilirsin ama kalitesini cok fazla degistiremezsin demişti, dedigi gibide oldu. Uzulcek bisey yok 2.ye hamileyim bunda direk mama meme gidicem bosuna stres yasamaya gerek yok bence