Merhaba sevgili anneler.. bi konuda fikrinize ihtiyacim var . 11 aylik oglum son 1 haftadir aglayarak uyanmaya basladi… herzaman guzelce mutlu bir.sekilde uyanirdi ama aglamasinin sebebini esimle çözemedik… dogdugundan beri esimle birlikte bakiyoruz. Cok da guzel ilgileniyoruz. Dogdugundan beri ben yanindayik esimde isleri evden halledio derken hep biraradayiz.cocugumun oyle olmasi beni cok üzüyor. Acta olmuyor halbuki.. sebebi ne olabilir acaba?? Ha bide evde koridorda hadi seni yakalicaz falan diye oyun oynuyoruz cocuk ondanmi korkuo acaba. Ne bileyim ne yapmis olabilirzki cunku her uyanisi aglayarak. Isin ilginc yanı yatakta daha kalkmadan anliyoruz uyandigini odasina girene kdr o sure zarfinda cok icli icli ağlıyor 😪